Business Controller in Rotterdam

Ben jij een business controller met een bedrijfskundige blik en affiniteit met Onderwijs en Zorg? Krijg jij energie van sparren met de regiodirectie en hou je er tegelijkertijd van om diep in de cijfers te duiken en deze goed vast te leggen in een eenvoudige en heldere begroting? Ben je in staat je mouwen op te stropen, processen te optimaliseren en implementaties te begeleiden in de regio waar je voor werkt, maar ook binnen de onderwerpen waar jij ‘specialist’ voor bent? Wanneer je communicatief sterk bent én details in Excel niet schuwt, ben je mogelijk de business controller die we zoeken! Ter uitbreiding van het team zijn we op zoek naar een

Business Controller (0,8 -1 fte)

Rotterdam


Wat ga je doen

Als business controller rapporteer je rechtstreeks aan het Hoofd Bedrijfsvoering en werk je intensief samen met de regiodirecteuren en teamleiders van jouw regio. Samen met je collega’s van financiën, je collega’s business controllers en de concern controller ben je onderdeel van de dienst AOD en denk je afdeling overstijgend.

In deze rol ben je primair het aanspreekpunt voor de regio West met Auris locaties in, onder andere Rotterdam, Dordrecht en Gouda. Je bouwt vanuit jouw spilfunctie mee aan het optimaliseren van financiële en operationele processen op het gebied van bedrijfsvoering in de regio’s en binnen de AOD. Je bent de business partner voor de regiodirectie en de teamleiders op de locaties. Je werkt mee aan het optimaliseren van het begrotingsproces en inzicht bieden op het uitnutten van de budgetten op basis van maandelijkse rapportages die door de Financiële Administratie worden voorbereid. Je adviseert bij investerings-vraagstukken in de regio en toetst deze aan de vastgestelde kaders. Samen met je collega controllers en het team Financiën geef je mede invulling aan de ambitie van Auris om zinnig en zuinig om te gaan met maatschappelijk geld. Je draagt een belangrijke bijdrage aan het ‘in control’ zijn waarbij de operationele processen uniform zijn beschreven en de bijbehorende systemen ook zodanig zijn ingericht en worden gebruikt.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • je bent de schakel tussen de regio en de AOD en ondersteunt en adviseert de regiodirectie op het brede gebied van bedrijfsvoering
  • je bent de spil als het gaat om het begrotingsproces, periodieke management rapportages en implementaties op gebied van financiën, inkoop en huisvesting in jouw regio
  • Je hebt je eigen specialisatie waarvoor jij organisatie-breed aanspreekpunt bent en betrokken bent bij projecten. Denk hierbij aan projecten op het gebied van huisvesting, HR of de zorg financiën waarbij jij een rol gaat spelen.
  • je draagt actief bij aan de verbetering van de doelmatigheid van de interne organisatie
  • je draagt bij en toetst (o.a. financieel) beleidsvoornemens en -besluiten en het beoordelen van de financiële consequenties
  • je evalueert, analyseert en adviseert vanuit jouw rol over de inrichting en uitvoering van administratieve organisatie, processen en systemen


Waar ga je werken

Auris is de professionele partner van mensen die ondersteuning nodig hebben bij horen, spreken of taal. Auris bestaat uit 18 scholen voor (voortgezet) speciaal onderwijs, ambulante diensten, audiologische centra en zorglocaties. Auris zorgt voor passend onderwijs en begeleidt professionals door bijvoorbeeld scholing en advies. Daarnaast voert Auris praktijkgericht, wetenschappelijk onderzoek uit. In de regio’s Zeeland, Zuid-Holland, Noord-Holland en Midden-Nederland zorgen bijna 2.000 mensen dat onze cliënten zo veel mogelijk zelfstandig hun leven leiden en optimaal kunnen deelnemen aan de maatschappij. Lees meer op: www.auris.nl

Een dag van je week, werk je op ons prachtige kantoor in Rotterdam (Ammanplein) samen met je collega’s binnen het domein Bedrijfsvoering. Op deze locatie zijn, naast de Raad van Bestuur, ook een audiologisch centrum en de Auris Ondersteunende Diensten (AOD) gevestigd. De AOD bestaat uit vier domeinen: HR, Bedrijfsvoering, Beleid, Onderzoek en Kwaliteit (BOK) en ICT.

Wie ben jij

  • je beschikt over hbo+/wo-werk- en denkniveau en een relevante afgeronde financiële opleiding
  • je hebt minimaal 5 jaar ervaring met complexe trajecten van begroten, analyseren en rapporteren
  • kennis van het onderwijs en/ of zorg (en administraties hierbinnen) is een pré
  • je bent pragmatisch ingesteld en schuwt het niet om ‘hands on’ te werk te gaan
  • je bent in staat diep in de details te duiken zonder de hoofdlijnen uit het oog te verliezen
  • je hebt een onderzoekende houding, bent verbindend, geduldig en oplossingsgericht


Wat bieden we jou

  • een uitdagende functie voor 32 tot 40 uur in een ambitieuze en maatschappelijk relevante organisatie met als standplaats Rotterdam. Je zult ook regelmatig werken op locaties in de regio
  • een marktconform salaris conform CAO PO OOP schaal 11, maximaal EUR 5.329 bruto per maand o.b.v. 40-urige werkweek
  • een aanstelling voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • 53,5 dagen vakantieverlof per jaar bij een fulltime dienstverband
  • vergoeding van zakelijke dienstreizen € 0,36 per km
  • vaste eindejaarsuitkering van 8,33%
  • thuiswerk mogelijkheden in overleg en op basis van een solide thuiswerkbeleid
  • pensioenverzekering
  • collectiviteitkorting voor de ziektekostenverzekering


Solliciteren

Enthousiast geworden? Dan maken we graag kennis met jou! Klik op onderstaande knop om te reageren. Je kan reageren tot 9 oktober a.s. Voor vragen over de vacature kun je terecht bij Klaasjan Krook, Hoofd Bedrijfsvoering, via k.krook@auris.nl
of 06 25695932.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

Solliciteer

Laat een bericht achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.