Hoofd Bedrijfsvoering

Wat ga je doen?         
We bevinden ons in de opstartfase van de organisatie en daarom moet nog veel ontwikkeld worden. In de eerste maanden houd je je voornamelijk bezig met het opzetten van de financiële administratie van de stichting, het ontwikkelen van het grootboek en lever
je een actieve bijdrage aan het opstellen van het financieel beleid. In de eerste paar jaar werk je als enig teamlid met een financiële achtergrond. Wanneer de organisatie groeit word je mogelijk onderdeel van een klein team dat zich bezighoudt met financiën
en HR.   

In je werk schakel je voortdurend tussen uitvoerend werk en het geven van advies op tactisch en strategisch niveau. Als Hoofd Bedrijfsvoering houd je je voornamelijk bezig met het:

  • (proactief) adviseren van de algemeen directeur op alle aspecten van de bedrijfsvoering,
  • mede vormgeven en opstellen van het financieel beleid en toezien op naleving ervan,
  • opzetten van de financiële administratie en het opzetten en inrichten van financiële processen,
  • ontwikkelen en beheren van het grootboek,
  • het maken van overzichten, samenvattingen en rapportages op verzoek van de algemeen directeur,
  • voorbereiden van maand- en kwartaalrapportages, zowel de financiële jaarafsluiting als ook de jaarrekening,
  • verzorgen van het crediteurenbeheer, voorbereiden van betalingsopdrachten en het verwerken van facturen,
  • verwerken van financiële transacties in het boekhoudprogramma,
  • ondersteunen van alle HR-processen, zoals salarisverwerking, loonbelastingaangifte en het opstellen van personeelscontracten. Na verloop van tijd wordt hier mogelijk iemand voor aangenomen. 

Wie zoeken wij?         
Wij zijn op zoek naar een proactieve financiële professional voor de functie Hoofd Bedrijfsvoering, die het leuk vindt om zowel op uitvoerend, tactisch als strategisch niveau te werken.

Onze ideale kandidaat:

  • is in bezit van een afgeronde HBO diploma in een financiële richting,
  • heeft minimaal 5 jaar ervaring in een relevante financiële functie,
  • heeft ervaring met het voeren van boekhouding en werken met boekhoudprogramma’s,
  • heeft kennis van Excel, zowel in dataverwerking, -analyse en –visualisatie,
  • heeft bij voorkeur ervaring met het opzetten van financiële processen,
  • heeft de potentie om op middellange termijn een klein team aan te sturen,
  • is cijfermatig sterk, analytisch, zorgvuldig, accuraat en oplossingsgericht,
  • heeft affiniteit met Rotterdam. Ervaring in het onderwijs is een pré,   
  • is flexibel ingesteld, stressbestendig, begrijpt dat werken in een nieuwe organisatie dynamisch is en krijgt hier energie van,
  • wil graag leren, is proactief, heeft een brede interesse en heeft de drive om het elke dag beter te doen,
  • is een goede adviseur op financieel vlak en is communicatief vaardig, 
  • is benaderbaar, heeft humor, staat midden in de organisatie en staat open voor feedback.

Wij bieden:     
Wij bieden de unieke mogelijkheid om met het team mede aan de basis te staan van het ontwikkelen van een geheel nieuwe organisatie. Je krijgt de kans om onderdeel te zijn van een professionele leergemeenschap in een team van enthousiaste en gedreven collega’s.

Wij bieden een positie met goede arbeidsvoorwaarden, zoals onder meer een:

  • dienstverband tussen de 0,8-1,0 FTE (in overleg) voor één jaar, met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd bij goed functioneren,
  • salaris tussen 35.000-50.000 Euro bruto voor een fulltime dienstverband, afhankelijk van werkervaring,
  • laptop en telefoon,
  • 35 vakantiedagen,
  • goede trainingsmogelijkheden om je kennis en vaardigheden te vergroten,
  • reiskostenvergoeding,
  • pensioenregeling.

Solliciteer

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *