Hoofd HR (0,5 fte) in Schoonhoven

Over CSG Willem de Zwijger 
 
Want leven is leren…
School is tien maanden van het jaar je tweede thuis. Het is een plek waar je jezelf moet kunnen zijn, maar ook waar je kunt ontdekken wie je bent. De Willem de Zwijger is een christelijke school. We accepteren je zoals je bent, want wij geloven dat God iedereen
uniek heeft gemaakt. Wat je ook nodig hebt, we willen dat je gezien wordt. We geven je de ruimte, maar… we stellen grenzen waar nodig. Zo laten we elkaar groeien. Wij zorgen samen met jou, dat jij jezelf leert kennen. Wie ben je, wat wil je en wat kun je?
We ontdekken samen de dingen waar je goed in bent en die je minder liggen. Je leert om jezelf te zijn én jezelf te waarderen. Fouten maken mag, dat is waar je van leert. 
 
We leren net zoveel van jou, als jij van ons. Dat maakt onze school juist zo mooi. Dat je weet dat jij van toegevoegde waarde bent. Niets is toffer om te zien dan dat jij de uitdaging aangaat en jezelf verbaast met wat je kan!  
 
Jij bent waarom!!
 
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en slagvaardige hoofd HR (0,5 fte)
Met het vermogen om vanuit HR-vakgebied de organisatie en mensen te verbinden en ontwikkelen. Vind jij het boeiend om met vernieuwingen aan de slag te gaan? Herken jij jezelf in een strategisch sparring-partner die zich prettig voelt in een dynamische onderwijs
omgeving én wil je bouwen aan een professionele lerende organisatie? Dit doe je samen met je HR-collega’s (een HR-medewerker PSA en een verandermanager ai). Je onderkent signalen en ontwikkelingen op HR-gebied en vertaalt die in relevante beleidsvoorstellen.
Jij weet aan te sluiten bij de koers van de school, dat in een HR-ontwikkelagenda is uitgewerkt. Daarbij heb je een toekomstgerichte visie op het HR-vak en modern werkgeverschap. Ook ben je thuis in de uitvoering en toepassing daarvan. Je neemt anderen gemakkelijk
mee en weet goed aan te sluiten bij je omgeving. Je hebt ervaring met diverse HR-processen en hierbij ook oog voor de mens. 
 
 

Wat verwachten wij in deze functie?

  • Je bent op verschillende niveaus sparringpartner van de directie over diverse HR-thema’s zoals: talentmanagement, strategische personeelsplanning, functiehuis, vitaliteit en duurzame inzetbaarheid, professionalisering en opleiding, onboarding, W&S en de
    huidige arbeidsmarktvraagstukken;
  • Je houdt ervan om met verschillende HR-onderwerpen aan de slag te zijn en weet je de koers van onze school gemakkelijk door te vertalen naar nieuwe beleidslijnen en processen;
  • Je adviseert de directie over de optimalisaties van onze HR-processen. Hierin handel je vanuit modern werkgeverschap en ken je de mogelijkheden van digitalisering, technologische innovaties etc;
  • Je krijgt energie van het begeleiden van HR-vernieuwingen en hebt ook aandacht voor de ontwikkeling van medewerkers; 
  • Je bent met jouw HR-kennis een kritische sparringpartner voor je collega hoofden (integraal management);
  • Je bent in de lead op gebied van het verbeteren van de efficiency van de administratieve en digitale HR processen en verzuimbegeleiding (onze leidinggevenden zijn casemanager);
  • Je geeft leiding aan de medewerker PSA en bent eindverantwoordelijk voor de personeels-en salarisadministratie;
  • Je richt je blik ook naar buiten, weet hoe jij de school als interessante werkgever op de kaart kunt houden, en neemt deel aan verschillende regionale en landelijke netwerken. Hierin vertegenwoordig jij CSG Willem de Zwijger op het gebied van actuele HR-ontwikkelingen. 

Je beschikt in elk geval over de volgende kennis, ervaring en skills
Je herkent jezelf in iemand met een stevige basis aan HR-kennis en ervaring. Je legt gemakkelijk verbinding op alle niveaus en bent zichtbaar in de organisatie. Je onderscheidt je in het vermogen om effectief samen te werken en geeft hierin actief het voorbeeld.
Je kunt ook goed relativeren door met afstand naar zaken te kijken en hebt een warme professionaliteit. Je bent organisatiebewust en hebt verantwoordelijkheidsgevoel met een praktische inslag.

Wat vraagt deze functie nog meer van je?

•                HBO/WO werk- denkniveau, met minimaal 3 jaar ervaring als HR-professional met strategische 
                 onderwerpen;
•                Een coachende en ontwikkelingsgerichte stijl van leidinggeven;
•                Bekendheid met het onderwijsveld (CAO VO) is een pré! Jij weet voor wie je het doet;
•                Kennis van rechtspositionele regelingen in het onderwijs is een pre;
•                Ervaring op gebied van de personeels-en salarisadministratie; 
•                Affiniteit met Afas, ervaring is een pré;
•                Je communiceert vanuit verbinding en werkt prettig samen met je omgeving;
•                Je bent proactief ingesteld en denkt in kansen en mogelijkheden. Je hebt een ontwikkelingsgerichte 
                 mindset en een professionele warme zakelijkheid. Daarnaast hopen we natuurlijk op een gezonde dosis humor!
 

Jouw werkplek 
Je bent werkzaam in een mooie groene omgeving en een modern schoolgebouw met zo’n 100 collega’s en ruim 900 leerlingen. Er heerst een prettige, open sfeer op school en we bieden je een uitdagende opgave om samen met enthousiaste collega’s aan de slag te gaan.
Werkplezier onder onze medewerkers vinden we belangrijk want onze medewerkers zijn zeer betrokken bij de ontwikkeling van onze leerlingen!
 
Ons aanbod
Het betreft een tijdelijk dienstverband met uitzicht op een vast dienstverband. De inschaling van de functie is in schaal 11. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de Cao VO. Er zijn goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%,
laptop en fietsplan. Ook vinden we het belangrijk om jouw ontwikkeling te faciliteren en gaan graag in gesprek over je ambities.

Wil je meer weten? 
Voor aanvullende informatie kun je contact opnemen met Wim Littooij, rector-bestuurder via telefoonnummer 0182-390539 of 06-51606033. Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Arzu Catakli via 06-12053434. 
 

 
 

Solliciteer

Laat een bericht achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.