Locatieleider in Ubbergen

In jouw functie als locatieleider draag je zorg voor de dagelijkse aansturing van een locatie en lever je een bijdrage aan de team- en onderwijsontwikkeling van deze locatie en de beleidsontwikkeling van de beide locaties. Je geeft leiding en sturing aan
het onderwijs en de organisatie van jouw locatie en je draagt zorg voor de uitvoering van het onderwijsproces. Je werkt in en met een multidisciplinair team en intensief samen met de locatieleider van de andere locatie en de regiodirecteur. Je legt verantwoording
af aan de regiodirecteur van regio Nijmegen. Waar nodig werk je voor jouw locatie samen met ketenpartners jeugdhulp, kinderpsychiatrie en opvoedingsondersteuning.
 

Wat neem je mee?

  • een groot hart voor de leerlingen met speciale ondersteuningsbehoeften
  • zelfreflectie, humor en relativeringsvermogen
  • een HBO+ denk- en werkniveau en een brede theoretische en praktische kennis van (de ontwikkelingen in) het primair onderwijs;
  • bij voorkeur ervaring in het speciaal onderwijs;
  • registratie als schoolleider of de bereidheid je te registreren;
  • kennis van ontwikkelingen in speciaal onderwijs, jeugdzorg en kinderopvang en van de sociale kaart van het werkgebied;
  • kennis van coachingsmethodieken en bedrijfsvoering;
  • sterke communicatieve vaardigheden waardoor je weet te sturen op samenwerking van teams en teamleden;
  • ervaring met projectmatig werken;
  • vaardigheid in het implementeren en doorvoeren van organisatie- en onderwijsverandering en -vernieuwing.

Wij bieden jou!

  • Een enthousiast, co√∂peratief en veerkrachtig team
  • Een salaris conform CAO-PO, schaal A13;
  • Een baan waarin je kunt leren en ontwikkelen onder andere middels ons opleidingenportaal en uitgebreid intern en extern scholingsaanbod;
  • Een kans om (in)direct verschil te maken in het onderwijs.

Solliciteer

Laat een bericht achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.